Monday, April 17, 2017

Go Get 'Em


 Lands' End jacket, Talbots shirt, Pimkie skirt, New Look shoes, Urban Outfitters bag, Hema necklace


I'm writing this article while an African drum class is practicing on the other side of the lake. Their music transports me, a perfect soundtrack for the fast approaching summer (read about it in today's newsletter). In three weeks I will be done with my first year of college. It's crazy! I realized that this year, I was much more in control of my life. I decided to take classes no one was taking but I though tthey were interesting. I started crew, a sport I had never done before. I made some memorable friends and I only have three years left. Each day I try and live it to the fullest, making memories. This year flew by and I want to make the most out of the next couple of years.

J'écris cet article pendant qu'un cours de tambours africains répète de l'autre côté du lac. Leur musique me transporte, bande-son parfaite pour mon été qui approche à grands pas (lisez la dessus dans la newsletter de ce matin). Dans trois semaines, j'aurai fini ma première année à l'université. C'est fou! Je me rends compte que cette année, j'ai été beaucoup plus maîtresse de moi-même. J'ai décidé de suivre des cours que personne ne suivait, mais ça m'intéressait. J'ai commencé l'aviron, sport que je ne connaissais pas. Je me suis faite des amies mémorables et il ne me reste que trois ans. Chaque jour, j'essaie de vivre pleinement et de me créer de bons souvenirs. Cette année s'est passée tellement vite et je veux profiter pleinement de mes années à venir. 


photos: FARYAL
~Emma

4 comments:

  1. I love your denim! it look very cool :)

    http://www.adhiwahyudi.net/

    ReplyDelete
  2. me encantan las joyitas que llevas, estas genial. La chaqueta vaquera es un básico que nunca falla

    que tengas un buen día
    www.lessismoreblog.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...