Saturday, August 1, 2015

Clair-obscur

Only jacket - DefShop*, Boden dress and shoes (mom's), Lokai bracelet, rings from market, 



Here's the last look with the clothes from the boutiqueDefShop. I love the color of this vest. I have a feeling that I'll be wearing it this fall and all of spring. I borrowed my mom's dress (which I'd like to keep) and her shoes, just like in the last post. What do you think of my vest?

Voici mon dernier look avec un article de la boutique DefShop. J'adore la couleur de cette veste. J'ai le pressentiment que je vais la porter au début de l'automne et pendant tout le printemps. J'ai piqué la robe (que je me vois bien garder, d'ailleurs) et les chaussures à ma mère, comme dans cet article. Que pensez-vous de cette veste?


  
photos: PAUL
~Emma

8 comments:

  1. I love your jacket!great outfit,love the locations of your photos :)

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. such a cute outfit! xx, kenz http://sincerelykenz.com

    ReplyDelete
  3. That's a great jacket! I love it.. That dress is super cute too!

    www.girlnextscore.com

    ReplyDelete
  4. Lovely Photos xx

    alfreedz.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Lovely!) www.elationofcreation.com

    ReplyDelete
  6. Beautiful photos, love them! kisses

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...