Tuesday, April 28, 2015

KISS II

Vintage shirt, Target jeans and sports bra, DIY Converse sneakers, old sunglasses 


 



Here I am applying the KISS method, once again. I played with details and suggestion this time. I love this sorbet colored sports bra but I'm never able to show it off. This top has an ever so slight low cut back. It was was just enough to let my straps show (which match my DIY Converse).

Me voilà encore pratiquant la méthode KISS. J'ai joué avec les détails et la suggestion cette fois-ci. J'aime beaucoup mon soutien-gorge de sport couleur sorbet, mais je n'ai aucune façon de le montrer au public. Ce haut à un léger décolleté dans le dos, assez pour laisser deviner mes brettelles qui reprennent le ton de mes baskets DIY




photos: PAUL
~Emma

12 comments:

  1. Very nice Outfit!

    You have nice pics!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love showing off strappy bras. Also, that top is beautiful. I love the flow of it!

    http://aroseisinbloom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nice top! Love it!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Love the simple breezy look, Emma. The tunic is gorge.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  5. Love your photos,you look stunning.Great outfit :*

    Valentina from fashionwithvalentina.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Je m'aperçois que j'ai loupé des épisodes de ton blog ! J'adore la théorie du KISS !! Ca me va très bien et cela te va aussi très bien ;) J'ai vu aussi ton DIY pour tes Converse : j'aime l'idée de transformer ses vêtements et accessoires et de leur offrir une seconde vie ! Bises ! http://valeriesdays.blogspot.fr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je pense que la théorie KISS peut très bien aller à tout le monde ce qui est non seulement pratique mais aussi versatile!

      Delete
  7. great as always :) kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. tes photos sont très sympa! j'adore ton look avec ces Converses!

    ReplyDelete
  9. I like your converse :)!
    we follow :)
    na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...