Friday, March 7, 2014

Quick to Laugh

Target sweater, socks & shirt, H&M jeans, Walmart infinity scarf, Forever 21 sunglasses, Marshalls boots, handmade and Paper Store bracelets




I'm leaving for Paris this Saturday. These past two weeks have been filled with tests and studying. It'll be nice to take a short break from school and see my grandparents along with the city I love. I'll be seeing my close friends who I only get to see while I'm in France. Mathilde and Pauline always make me laugh and always remember my the smallest details I tell them about. It's so nice to have friends who care about you who you can laugh with and spend a good moment. Partly why I love blogging so much (aside from the fact that it's an excuse to spend more time with fashion) is the correspondence with readers. I love reading every single comment, checking out our new readers' blogs and keeping the dialog between us. I feel that if I met any one of you, regardless of the difference of age or anything else, we'd get along fine and chat like old friends. There's something about a blog that's so personal yet extremely public that lets people into your little world that I love. Keep laughing you guys!

Je pars pour Paris ce samedi. Pendant ces deux dernières semaines, j’ai passé mon temps à étudier et passer maintes et maintes contrôles. Ça sera bien d’avoir une courte pause d’école et voir mes grand-parents ansi que la ville que j’aime. Je verrais mes amies que je ne peux que voir quand je suis en France. Mathilde et Pauline me font toujours rire. C’est tellement agréable d’avoir des amies qui vous aiment et avec qui vous pouvez passer un bon moment. Une des raisons pour laquelle j’aime tant blogger (à part le fait que je puisse passer encore plus de temps avec la mode) est la correspondance avec les lecteurs et lectrices. J’adore lire chaque commentaire, lire les blogs de nouveaux lecteurs et garder le dialogue entre nous. J’ai le sentiment que si je rencontrais l’un(e) de vous, peu importe la différence d’âge, on s’entendrait bien et on pourrait parler facilement comme des amis. Il y a quelque chose de très privé, mais aussi extrêmement public, avec un blog qui invite les gens dans un monde privé que j’aime tant. Continuez de rire! 





photos: MIKI
~Emma

4 comments:

  1. loving the colors of this outfit!

    http://only4feet9.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Elles sont sympas les photos en interieur ma belle!! Ton texte est tellement vrai!!J'aime bien ton haut!!!:)
    xx
    Jade

    ReplyDelete
  3. Have fun in Paris (: hope you'll have an amazing time there! And your outfit look great and I think blogging is a gate away too! x

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow Paris, so fun! wishing you a fab, fashionable and yummy journey:)

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...