Thursday, June 6, 2013

Beauty//Me #2

Spring/Summer 2013
Printemps/Été    2013
Ushuaïa Pomegranate deodorant (déodorant à la grenade)
 L'Oréal Go 360° clean facial cleanser (nettoyant visage)
 Yves Rocher Hydra Végétal Hydrating Toner (Tonic hydratant)

 Left to right: Johnson & Johnson Lavender & Chamomile Lotion (Lotion à la lavande & chamomille)
                      Maybelline Dream Fresh BB cream (crème BB)
                      Maybelline Cover Stick (stick correcteur)
  Naturelle Perfume by/ d'Yves Rocher or/ ou Mini Love Eau by/ d'Ulric de Varens
 Babylips Chapstick (produit à lèvres)
 Freeman Facial Clay Mask Mint & Lemon (masque à l'argile) or/ou
Freeman Facial Anti-Stress Mask Dead Sea Minerals (masque pour le visage à Antistresse aux Minéraux de La Mer Morte)
 Yves Rocher Foot Exfoliation (gommage pour pieds)
 CVS Apricot Scrub (Exfoliant à l'abricot)
Yves Rocher 3 Minute Pomegranate Health Glow Mask (3 Minutes Masque Éclat à la grenade)
______________________________________________________________________________
This is my Spring/Summer beauty routine. It's a bit different from over here. I don't really change my beauty habits except for somethings. I wear Naturelle by Yves Rocher perfume almost all year long. However in the spring I'll change it up a bit. Some days I'll wear Mini Love Eau by Ulric de Varens. 

As you can see, I really don't wear that much make up. I love my BB Cream. It's light and applies easily. I'm lucky to have healthy skin. This is probably why my "beauty routine" is so short and how I am able to skip my BB Cream altogether some days. Occasionally, I'll put on mascara, if I remember and if I have time.

Voici mes habitudes de beauté Printemps/Été. C'est un peu différent de ceux-ci. Je ne change pas vraiment mes habitudes de beauté excepté quelques trucs. Je porte le parfum Naturelle d'Yves Rocher presque toute l'année. Par contre, au printemps j'aime changer: quelques jours je porte Mini Love Eau d'Ulric de Varens.

Comme vous pouvez voir, je ne porte pas beaucoup de maquillage. J'adore ma Crème BB. Elle est légère et s'applique facilement. J'ai de la chance d'avoir une peau saine. Voilà probablement pourquoi mes habitudes le matin ne sont pas si nombreuses et comment il y a des jours où je me passe de ma Crème BB. Des fois, je mets du mascara, si je m'en souviens et si j'ai le temps.

 ~Emma

1 comment:

  1. Jeez!I looove it!:)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    ReplyDelete

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...