Thursday, April 11, 2013

The Lens Mug

A friend of mine went shopping a couple weeks ago and found this lens mug. Remembering my bulging eyes, heart racing, and mostly my excitement when I found this lens mug on Fashionlista.com, she bought it for me as an early birthday present (a couple weeks early). This mug is the ultimate bloggers' must have item for cold winter days!

Une de mes amies est allée faire du shopping il y a quelques semaines et elle a trouvé cette mug en forme de lentille d'appareille photo. Se rappelant les gros yeux que j'avais fait, mon cœur qui battait et surtout de mon amour pour cette tasse, quand je l'avais trouvé sur Fashionlista.com, elle me l'a acheter comme cadeaux d'anniversaire (quelques semaines en avance). Cette mug est l'ultime gadget que toute bloggeuse doit avoir pour une journée d'hiver glaciale. 

 [similar one here]





~Emma


1 comment:

I read every comment and will check out your blog.

You want to chat? Email me at petite.maison.of.fashion@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...